viernes, 17 de julio de 2015

LOVELY PEPA

SUNSET IN BAHAMAS

By  | 0 Comments
Morning from Miami!
We’ve finally arrived in this interesting city (first visit indeed!) to attend a few shows of Miami Swim week and to do a photoshoot today. After enjoying our wonderful stay in San Andros (Bahamas), I have plenty of pictures to share with you. I was so happy to wear simple looks, such as this one. I paired my favorite vintage Levi’s shorts with this tee from The Extreme Collection. I love its little details, such as the fringes. Hope you like the pictures and thank you so much for all you comments.
¡Buenos días desde Miami!
Acabamos de llegar a la que será mi primera visita a esta interesante ciudad para asistir a unos pocos desfiles de Miami Swim Week y . Después de dejar atrás nuestro paraíso en San Andrós (Bahamas) solo me queda compartir con vosotros las fotos de nuestros días allí. Me ha encantado reducir mis looks a la mayor simplicidad posible, combinando mis shorts favoritos de Levi´s vintage con mi camiseta de The Extreme Collection que me encanta, como casi todas sus prendas, por los pequeños detalles que la hacen especial como los flecos en los brazos. Podéis encontrar toda su colección en rebajas. aquí Espero que disfrutéis de las fotos. Muchas gracias por vuestros comentarios.
LOVELY-9LOVELY-8LOVELY-5LOVELY-12LOVELY-18LOVELY-14LOVELY-15LOVELY-17LOVELY-3LOVELY-4LOVELY-11LOVELY-19

No hay comentarios:

Publicar un comentario